Lördag 13/2-10


Om exakt en månad fyller min underbara Bonnie 11 år..!!!!

          



Hästarna jobbade inte på 4H, men däremot så fick hundarna göra det.
Bonnie ville så gärna dra pulka nerför pulka backen så hon fick ta några turer.. :)

uthyrning: Alla hästarna fick jobba.. Promenader i skogarna..

lektion: Mini-Andrea red Alfons och jag åkte snowracer efteråt, den är så jä*la förstörd just nu. den åker verkligen på metallen.. hmm
men det gick att åka iaf, bara att den bromsade ganska mycket..
Vi tog långängen runt och va ute ca 30 min.

Efteråt åkte hon pulka efter Lukas och Bonnie i backen..

Ida kom ut senare och vi busade lite..
hihihi...
jag red Vasti och Ida akte pulka bakom..
Upp i Ektorp och snoka runt lite, sen ut pa langis och hem igen.

Skitskoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0