söndag 090913

  Bonnie Bonzai   Bonnie 10 ½ år idag.... hahaha  XD  Grattis!!!!!!!!!!!!! 
      - efter 10 år då räknar vi månader och sånt på hundar iaf.. Hästen har några år till på sig.. hehe


Ponnyridning 2 timmar, typ.. lite över tror jag det blev, Elina och Ida gick denna dag.

Vid 16-tiden hade jag och Ida ridlektioner, det blev en kaos dag.. för hundarna fick följa med, samt de va för mycket barn och för lite hästar. Så vi tog den vanliga rundan med ryttarna, vilket blev fel då vi hade tänkt att ta den nya rundan.
Majkens mamma och moster tog mina hundar och jag tog Isac, men när vi börja springa med hästarna då blev hundarna tokiga och började dra och skälla. Så hästarna blev mera triggade att springa fort, suck.. Som tur va, så va Sofia med och hjälpte till, det är vi så tacksamma för.. haha
När vi kom tebax så fick ungarna som inte fick rida innan, de fick rida en kvart typ. det blev både STG för alla inblandade. Majkens mamma red Vasti.

ute säkert ca 1h30m
Kaos hela dagen..

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan man kanske komma ut på lördag?? :)

LÄNGTAR!!

Har ju inte varit på nyckis på hundra år typ!!

2009-09-15 @ 17:47:55
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0