Torsdag 091119

Vilodag än så länge..
Förutom att jag red upp Vasti till betet idag, Mimmi på släp.. Hon e en himla bromskloss..!!

På tebakavägen så hade jag inte tänkt å rida henne, men jag orkade heller inte gå, så jag skutta upp men vi skrittade bara. WOW åt mig själv..

När vi kom till hagen så gnägga Alf åt oss samt stod glatt vid ingången å hälsa på hästarna, när jag släppte in dom. När Vasti å Mimmi kommit in så skynda han sig bort mot vattenkoppen.. Det såg ut som han hade en hemlis som ingen annan fick se.. hihi, skitgulligt.. Mimmi blev nyfiken men stod ändå kvar vid ingången och titta på vad Vasti gjorde.

Det Alf hade, va ju en ny liten hög med hö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0