Fredag 091120

Arbets-fredag!!!

Ridlektion med Alex och Theo. Vi tog en långtur då de travar mycket.. Det va blött å slaskigt i skogen, euw..
Vi gick upp till början av långängen där de fick ta en egen galopp mot mig.. Egen = alldeles själv!!
Det gick mycket bra.. Sen tebax till gården.. Ute ca 30 min. STG..

Ella & Emmy har tagit paus från fredagsridningen..


Påminnelse till mig å Ida..
Nästa vecka: Flygträning på parkeringen eller nere vid gården.. beroende på bilbatterier, mm...


- Iaf, efter ridlektionerna så red vi upp hästarna till hagen, jag på Vasti och Alf på släp.. Han e duktigare på det än bromsklossen, men han va inte så sugen på att vara åsna.. hihi..



Åsnan till höger, om det inte vore för öronen så vore de ganska likt Alf.. haha =)

Iallafall så som hästarna såg ut idag, alldeles gråa och svarta av lera och vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0