Balansträning..

Idag på ridlektionen så red Majken -Alf och Alex red Mimmi..

De fick rida barbacka å vi gick runt i skogarna i Nyckis, De hade "handtag" på hästarna..
Vi provade trav i skogen, Alex gled av å studsa upp å sa "jag gjorde inte illa mig" å sen ville han hoppa upp igen.. Tuffing!!

Majken halka runt lite på Alf men hon satt kvar ganska bra. Jag gick med alf och Ida gick med Mimmi..
Vi va ute i skogen å vandra ca 1h, Total tid med lektioner idag 1h30m.. Föräldrar och Bonnie gick bakom oss...

Ps, ungarna är 4 år....!!!!!  


Sen fick de busa av sig inne i stallet då båda ungarna fick spel å skulle hoppa, hoppa, hoppa å hoppa från höskullen..!!!


/K & Ida


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag höll för fan på att få en hjärtattack när mimmi dök ner mot parkeringsängarna! Inte rolig häst den dagen asså..

2009-05-14 @ 20:00:21
URL: http://idaellenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0