090612-13-14

Väldigt Många ViloDagar..

Fredag: Inga lektioner. alla hästar vd. De gick uthyrning tidigare på dagen men det va plutt prom..

Lördag: uthyrningar 2h. annars vilodag

Söndag: Ingen ponnyridning, inge folk. Ösregn hela dagen..


Jag har haft lite fullt upp med jobbet å annat så har inte haft tid att pyssla om Alf. Det är lite dåligt av mig, ska försöka skärpa mig. Det kan bli lättare nu när Ida ska jobba här i sommar. Då har man lite sällskap..

Och sen får väl medryttarna komma hit lite oftare å göra något med de andra hästarna..
Nu när jag visat dom runt på alla vägarna i Nyckis mm.
Hanna har nog bra koll på området, så bara hon fäljer med ut så är det nog inga problem. hahaa

/K

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tackar tackar! Men man vet aldrig :P

2009-06-17 @ 13:23:57
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0