söndag 090712

Idag kom Hanna ut till Nyckis. Hon red Vasti och jag körde Alf, Alf verkade ha ont i tassen så vi vände tebax och lämnade honom i stallet. Så jag tog med mig hunden å gick med när Hanna fortsatte å rida V. det blev längängen runt i galopp fast även lugnare tempo, haha..

ute med vasti ca 1h. STG + lite vattenhinder som hon galoppa igenom..

När vi sen kom tebax till stallet så kollade jag Alfons tass medans hon red Mimmi barbacka på baksidan av stallet. Haha, hon skumpa av Mimmi. Skitskoj att titta på...  Men tyvärr så kan jag inte visa bilder på det, hehe

Alfons är iaf halt i höger framtass.. Suck. Han får vila framöver..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skumpa av?? Haha, de va ett nytt ord :D

2009-07-14 @ 20:25:12
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0