söndag 090705

Idag fick Alf jobba som körhäst.
Jag å Elina körde plutten till ektorp där E köpte mat i gamla Skogalundsgrillen dvs Kebabhuset. Så vi vänta på mat där en stund sen körde vi ut i trafiken å ut på gångvägen ner till Ektorps rondellen där Ida hoppa av en buss å oxå ville ha mat. Så hon köpte pizza på Pizzastugan. där satt vi sen ett tag, Elina åt sin mat, Ida väntade på sin och jag å Alf väntade på dom. haha
När väl Idas mat va klar så tyckte jag vi kunde dra ner till pizzaslingan men Elina va tråkig å åkte hem. trist....
Så vi drog ner dit.
Alf fick bada lite utan vagn, han tyckte nog om de lite, även om han ville komma upp hela tiden.
Lukas som oxå va med på utflykten ville inte alls bada. Han ville bara ha pizza.
 Åkte sen å handla å sen hem.. Bakvägen men inte m-slingan.

Ute ca 2h. STG Alfons smöra i kortgalopp!!!

Kommentarer
Postat av: elina

haha jag vet, lite tråkig va jag. men hade ju lite annat å göra ;P

2009-07-07 @ 11:40:54
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0