lördag 090717

Tjohej
Idag så red Hanna hästarna igen fast lite tidigare.. Vasti gick uthyrning kl 13. Och efter det fick studsis rida Vasti barbacka, fast denna gång skulle det bara bli skritt. Hanna kämpa som en galning att hålla hennes tassar på fast mark, hehe... Vasti försökte takta och trava.. Jag va med, fast mera arbetsmässigt.. Körde 4-hjulingen och "plocka skräp" ... hmm, hittade inte så mycket skräp då jag inte riktigt letade heller.
De va ute ca 45min. De gick mycke bra, tyckte jag..
Det behöver inte alltid vara full fart...!!!!

Sen vid 16-tiden, tog studsis ut Mimmi på en liten sväng. Det blev en sån där hundpromenadslinga. Upp till parkeringen och tebax genom skogen och sen dumpa in hästen i hagen..
Det blev både STG.. ute ca 10 min.. hehee (kanske inte skulle skrivit hur länge vi va ute..) oops!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0