STORT GRATTIS!!!

IDAG FYLLER ALFONS 17 ÅR...!!!!
GRATTIS, GRATTIS OCH GRATTIS...

synd bara att han inte får äta morötter.. det blir alltså ingen firande eller kalas för Alfons.. men grejer kommer jag köpa iaf.. men inte nu.. han får ju alltid nåt..  Det e ju inte så att han inte har nånting.. :)

Min lille plutt är alltså 17 år... SHIT!!! Det kommer ta ett tag att smälta..

12 ÅR har jag haft honom... Jisses..

Ja, jag är chockad..!!!



jag slänger in lite bilder på monstret istället...







  Alf med Vasti´s exemtäcke på sig.. hihi skitsöt!!

innan trim Alfons innan trimningen och efter.. efter trim 

betes bilder:
           


Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack så mycket:) Va fin han är din häst ! Hoppas du hade en bra nyår :)

2010-01-01 @ 10:36:01
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0