Söndag 090816

Studsbollen kom ut idag..

Hon red först Mimmi, vi vandra runt i skogen tills vi först hittade en massa kantareller sen hitta vi en jätte perfekt plats för hästarna att hoppa på. Den liknar nyckelpige-vilan fast stor som en fotbollsplan..  med en massa slalom träd mm..
Jag satte upp nåra småhinder till Mims å Studsis, de hoppa gladeligen..   

Studsis & Mimmi
vi hitta oxå en jättefin stock/träd som låg ner.. Som Mimmi blev överglad å se, hon tog sats å verkligen bara flög över hindret med öronen spetsade.. 
Ute med Mimmi ca 1h30m.

Hanna tog oxå ut Vasti på en 20-minuters runda.. de blev klättrings-galopp vid skogsstigen som går ner till "våran" strand..  och sen blev det lite galopp fram-o-tebax vid allén..

Kommentarer
Postat av: Katja med djur

hehe.. jag gör reklam om min nya blogg hos min häst.. haha

Fatta??

2009-08-17 @ 09:25:40
URL: http://catiania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0