lördag 090829

Uthyrning 1 timma per häst idag, alltså alla jobbade!!

På em kom Studsbollen ut och hon red Mimmi, bilder tog jag med hennes kamera, så bilder kommer förhoppningsvis upp snart på STUDSBOLLENS blogg...!!!

Först red hon runt lite på gården där jag försökte ta en massa galoppbilder, de blev ju inte bra, hästen har ju inga steg.. haha..
Sen gick vi upp till skogshoppningen där Mimmi fick hoppa sig trött (det är inte så elakt som det låter!!) men hon har inte riktigt blivit riden på en vecka, och så har hon gått på bete och blivit ännu rundare.. Men Mimmi älskar verkligen att hoppa.. Hon tar ju i för kung och fosterland när hon ska mot ett hinder, visserligen så tar hon i ibland lite för mycket så att det nästan krockar med träden.. hehee..

Vi va ute typ nästan 2h. STG svettig häst..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska ladda upp bilderna på torsdag typ för då har jag åkt till mamma och hon har överladdningssladden :)

2009-09-02 @ 11:50:32
URL: http://spaderglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0